|
|
|
תוכנית עבודה אגף תפעול |
יעד האגף
האגף יהיה בחזית העשייה והטכנולוגיה בכל הקשור לחנייה, והתממשקות לתנועה ותחבורה על מנת לתת את השירות הטוב תוך מתן גדש על בטיחות, חדשנות, גבייה יעילה וקידום תחום הטעינה חשמלית בעיר.
מטרת האגף
האגף ישאף לפיתוח ושדרוג משאב החנייה העירוני בחניונים ויפתח, ישדרג ויתחזק את כול נכסיו ומערכותיו, לטובת תושבי העיר והבאים בשעריה.
משימות האגף
- מחשוב חניונים
- שדרוג מערכות טמ"ס בחניונים (כולל עיבוי כיסוי לדרישות רישוי עסקים).
- סיום הסבת ממשקים חיצוניים.
- פתיחת מערכת הבקרה למערכות צד ג'
- סיום פיתוח דו"חות למערכת הבקרה.
- פיתוח ממשקים ושירותים חדשים ללקוח.
- המשך פיתוח ממשקי החופים על בסיס תוכנית עבודה מול עיריית תל-אביב-יפו.
- פיתוח תהליכים מכווני דיגיטציה וחדשנות.
- חיבור והתאמות מערכות צפייה בטמ"ס למערכות עיריית תל-אביב-יפו.
- שכלול מערכי ניטור מערכת בקרת החניה.
- תמיכה בקידום מערכת BI.
- המשך הטמעת תקן EMV וארנק דיגיטלי.
- פיתוח ממשקי סליקה למשתמשי תחב"צ.
- קליטה סלולרית בחניונים.
- פיתוח מערכת קשרי לקוחות.
- טעינה חשמלית
- הובלת התחום בעיר תל-אביב-יפו.
- התקנת העמדות החדשות בחניוני החברה ואתרים נוספים בכפוף למדיניות העירונית כולל במרחב הציבורי.
- המשך הגדלת תשתיות החשמל על פי תוכנית.
- פיתוח והתממשקות המערכות של הזכיין אל מול מערכת הבקרה וספקי צד שלישי.
- נראות החניונים
- שדרוג חניון תל נורדאו והתקנת מעלית חדשה.
- תיקוני ליקויים ושמירה על סביבה נעימה ובטיחותית (חניון נקי, בטיחותי).
- המשך פיתוח מערכת אדום ירוק לחניונים תת קרקעיים.
- המשך תהליך צמצום מזומן בחניונים.
- שמירה על חניון בטוח ונגיש.
- צמצום מבני סדרן ישנים.
- בטיחות
- הדרכת בטיחות שנתית לעובדי החברה.
- הדרכת עזרה ראשונה לעובדי החברה.
- קורס נאמני בטיחות - השלמת הכשרת חברי ועדת בטיחות.
- ימי כשירות מקצועיים לממונה על הבטיחות.
- הדרכת בטיחות שנתית לעובדי קבלן שמירה, ניקיון.
- סקרי בטיחות - עמודי תאורה, חניונים תת קרקעיים, בדיקות "אל הרס" לעמודי תאורה ובדיקות יציבות לעמודי שלטי ההכוונה.
- רישוי עסקים
- ניהול שוטף של 60 רישיונות עסקים ביניהם חניונים ושוק רוכלים.
- שיפור וייעול תהליך רישוי מול הגורמים השונים.
- שיפור הנגישות בחניונים.
- ליווי יזמים לפני קבלת החניונים לעמידה בסטנדרטים של אחוזות החוף ושל דרישות הרישוי.
- נוהל ISO
- ניהול האגף, חדר הבקרה, מערכת גביית כספים ותפעול החניונים על פי נהלי החברה ועמידה בתקני ISO.
- מערכת פריורטי
- ניצול אופטימלי של המערכת, על בסיס תהליך הדיגיטציה.
- ניהול פרויקטים, פניות ציבור, רישוי עסקים וכו' באמצעות הפריוריטי.
- תיעוד ובקרה במערכת הפריוריטי.
- שילוט אלקטרוני
- החלפת כל המודמים הסלולריים של השלטים ברחוב מדור 2 לדור 4.
- החלפת הצגים המשולבים בכל החניונים.
- שדרוג תוכנה להתאמת מערכת הבקרה לשלטים משודרגים.
- המשך תחזוקה ותפעול של שלטי ההכוונה ברחוב.
- הכנת מכרז חדש להחלפת השילוט האלקטרוני במרחב הציבורי.
- שירותיות
- המשך תהליך הטמעת תפיסת השירות במרכז הבקרה.
- בחינת יעדים לשירות, מדידת השירות, וביצוע מעקב, משוב ובקרה.
- הכשרת הבקרים בהתאם למדדי שירות הגבוהים באמצעות סדנאות שירות תהליכיות.
- שיפור השירות ללקוחות בחניונים, לבוש אחיד לעובדים, הכשרת העובדים לשירות אדיב ויעיל.
- תמרוץ עובד מצטיין.
- סקרי חוות דעת לקוחות.
- דיגיטציה של פניות ציבור ומענה מהיר ויעיל יותר.
|
|
|
|
|
|