חניוני אחוזות החוף מונגשים לכבדי שמיעה |
06.06.2015
אחוזות החוף הנגישה את חניוניה לכבדי שמיעה. חניוני "אחוזות החוף" הם החלוצים בתחום הנגשת החניונים הממוחשבים בישראל. החברה יישמה לראשונה בשנת 2008 מודל של ניהול חניונים בשליטה מרחוק במטרה להעניק שירות טוב ומהיר יותר. מערכת הבקרה עובדת על פי טכנולוגיית ה- lpr המזהה אוטומטית ע"פ לוחית הרישוי את תושבי העיר, המנויים ועוד. לחברה מרכז בקרה אליו ניתן ליצור קשר 24/7 במקרים של תקלות טכניות נקודתיות. כעת ממשיכה "אחוזות החוף" לשדרג ולשפר את המערכת על מנת לתת מענה מהיר לאוכלוסיות נוספות. בחודשים האחרונים הטמיעה החברה מערכת המאפשרת טיפול בפניות באמצעות שליחת מסרונים/sms ישירות מהנייד של צרכן למערכות מרכז הבקרה. על גבי עמדת התשלום הממוחשבת מופיע איור המסמן מענה לכבדי שמיעה ולצידו פרטי ההתקשרות לשליחת ה- sms ומספר העמדה. ה- sms עובר המרה לדוא"ל ומגיע ישירות לטיפול מרכז הבקרה, כך מקבל הצרכן מענה אנושי על ידי התכתבות במקום המענה הקולי. יו"ר אחוזות החוף, אברהם מנלה, מוסיף: "החברה שמה לנגד עיניה לתת כל מענה/פתרון לכלל האוכלוסיות העושות שימוש בחניונים מחד, ולבעלי המוגבלויות באשר הן בפרט". |
|